Belijdenis doen en bezit televisie alleen

Ds. J. Driessen / Geen reacties

Vraag

Kan/mag je in de Gereformeerde Gemeente belijdenis doen als je thuis de mogelijkheid hebt om van de televisie alleen Nederland 1,2,3 te ontvangen en dat af en toe kijkt, zoals naar nieuws, als de koningin er op is en Nederland zingt. Immers in de Gereformeerde Gemeente mag je wel open internet hebben en dan zou dit misschien niet kunnen?

Antwoord

Ik denk dat mijn antwoord op deze vraag kort kan zijn: Binnen de Gereformeerde Gemeenten mag je alles doen waar je de Heere bij kunt uitnodigen.

Met vr.gr., ds. J. Driessen

Lees meer artikelen over:

belijdenistv