Eerst alle afgoden weg

Ds. J. Driessen / Geen reacties

Vraag

Moeten eerst alle afgoden weg zijn voordat je God kunt zoeken met je gehele hart?

Antwoord

Zal een drenkeling zich afvragen of hij het wel echt meent als hij om hulp roept? Nee, hij roept zo hard hij kan! Welnu, als iemand God kwijt is, laat hij roepen tot de Heere en Hem vragen: "Heere, neem álle afgoden uit mijn hart weg".

Ds. J. Driessen