Vraagje voor forum

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd. Ze houden ‘s avonds een receptie voor familie en vrienden. Dan willen mijn broer, zusje en ik iets leuks doen voor mijn ouders. Maar we weten niet goed wat we kunnen doen. Een toneelstukje vinden we niks.

Antwoord

Vraag het eens op ons forum. Even registreren en daarna inloggen.