Homofiele dominee

ds. R.W. Mulder / Geen reacties

Vraag

Hoe is het mogelijk dat een homofiele dominee van de HHK openlijk op internet zet dat hij uit de kast is gekomen? Deze man zou toch geen Herstelde dominee kunnen en mogen zijn? Graag hoor ik van een HHK-dominee waarom dit kan en waarom er geen stappen genomen zijn/worden.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Over persoonlijke kwesties kunnen in het openbaar geen mededelingen gedaan worden. Bovendien veronderstelt u dingen waarvan u niet weet of ze kloppen. Als laatste wil ik opmerken dat het mij Bijbels gezien het beste lijkt om bij zaken die een persoon betreffen als eerste de persoon in kwestie deze voor te leggen.

Met vriendelijke groet,
Ds. R. W. Mulder

Lees meer artikelen over:

Hersteld Hervormde Kerk (HHK)