Belijdenis doen in een gereformeerde kerk

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat houdt het in om belijdenis te doen in een gereformeerde kerk? Kan iemand hier iets meer over vertellen?

Antwoord

Over welke gereformeerde kerk heb je het? Gereformeerd synodaal (nu onderdeel van de PKN), gereformeerd vrijgemaakt (GKV) of bevindelijk gereformeerd ((O)GG(iN))?

Je kunt ook in ons archief zoeken, bijvoorbeeld via de tag 'belijdenis'. Over dit onderwerp zijn namelijk al meer dan honderdvijftig vragen gesteld.