Met ontstoken oog zwemmen

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Mag je met een ontstoken oog zwemmen in een zwembad?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Zo in zijn algemeenheid is daar niet een goed antwoord op te geven, omdat er veel soorten van ontstekingen zijn. Vanuit de kant van de zwembadbeheerder zal het over het algemeen niet op problemen stuiten. Maar of het goed is voor jouw oog is een andere vraag. Zwembaden bevatten chloor en chloor is in principe voor een oog irriterend. Overigens bevat zoet buitenwater vaak weer meer ziekteverwekkers. In het algemeen is zout water voor onze huid en ook ogen het beste.

Drs. P. C. Hildering

drs. P. C. Hildering

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Urk
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Dokter Hildering is op 15 januari 2021 overleden.

Tags in dit artikel:

oog