Seksualiteit voor het huwelijk

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat als je niet trouwt, maar je heb meerdere keren seks met personen gehad die ook (nog) niet getrouwd zijn. Is dit rechtvaardig?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Onder de tag 'seksualiteit voor het huwelijk' vind je tientallen relevante antwoorden op je vraag.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl