Muziekinstrumenten en gospel

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Op grond van verschillende kerkverbanden zijn er best veel verschillende meningen over het luisteren naar gospelmuziek/opwekking/gebruik van drumstel etc. Maar persoonlijk geloof ik dat je de Heere nooit genoeg kunt lofzingen. Zijn er nou op grond van de Bijbel (dus niet wat betreft mening kerkgenootschap) argumenten of je bovengenoemde middelen nou wel of juist niet mag gebruiken?

Antwoord

Zie de tags 'muziekinstrumenten' en 'gospel' voor tientallen relevante antwoorden.