HEERE en Heere

Redactie Refoweb | Geen reacties | 02-04-2016| 09:28

Vraag

Als HEERE met vijf hoofdletters geschreven is in de Bijbel dan gaat het over God. Begrijp ik het goed dat de schrijfwijze “Heere” (één hoofdletter en de rest kleine letters) zowel voor God als voor Jezus gebruikt wordt?

ADVERTORIAL

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Familiedagen is hét evenement voor jong en oud, vol activiteiten, workshops en entertainment. Geniet samen van een onvergetelijke dag vol plezier, inspiratie en gezelligheid!

Meer info...

Familiedagen 29, 30 en 31 oktober

Antwoord

Zie voor diverse relevante antwoorden de tag 'Gods naam'.

Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.