Extreem jaloers

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik kom er opeens achter dat ik extreem jaloers ben. Ik heb het niet met m'n partner hoor. Juist met vrienden en familie, niet materieel gezien, maar ik eis en wil gewoon aandacht die ik vroeger heb gemist. Hoe kom ik eraf!?

Antwoord

Zie voor diverse relevante antwoorden de tag 'jaloers'.

1 reactie
Samanthi
Beste vragensteller/ster.
Ik vraag me af of het jaloersheid is of gemis, praat er eens met iemand over of zoek hulp.
Als ik je vraag lees zie ik iemand die affectie wil, iets wat ze gemist heeft.
Ga er echt met iemand over praten, dan kun je er van een afstandje naar kijken.
Doen hoor!