Mailwisseling via vragenrubriek

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Is het de bedoeling dat sommige mensen in hun reacties op Refoweb vragen om met hem/haar te gaan mailen? Worden vraagstellers daarmee geholpen? Ik verlang geen antwoord op deze vraag, maar vraag af of dit zo door moet gaan. Wijsheid, mensen van Refoweb!

Antwoord

Het is lastig om zoiets te verbieden, los van het feit of je onderling contact wilt verhinderen. Immers, het sturen van persoonlijke berichten is ook al mogelijk via ons forum. Hierin ligt een stuk eigen verantwoordelijkheid. In principe moet een antwoord van een panellid afdoende zijn. Je stelt je vraag immers niet voor niets aan het vragenpanel. Als anderen aanbieden om privé met vraagsteller in discussie te gaan, valt dat buiten onze invloedssfeer. We kunnen bovendien geen kwaliteitsgarantie of stempel van echtheid garanderen. Misstanden kunnen overigens gemeld worden via vragen@refoweb.nl of info@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

refoweb