Zes dagen overtijd

drs. N. Wolswinkel / 5 reacties

Vraag

Ik ben vandaag zes dagen overtijd, ben ontzettend misselijk en heb last van hoofdpijn, kramp, witte afscheiding, pijnlijke borsten en veel plassen. Ik ben nog maar twee maanden gestopt met de pil en de zwangerschapstest is drie keer negatief uitgeslagen. Ik weet het niet meer.

Antwoord

Wanneer de klachten blijven en de test volgende week nog negatief is, een bezoekje aan den huisarts brengen.

Groet,
Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

zwanger
5 reacties
sydneylover
@webredactie: zou het misschien een idee zijn om voor bepaalde vragen een nieuwe rubriek 'open deuren' in het leven te roepen ;-)?
tja
Of een aparte rubriek 'medisch', met vragen die meestal bij de huisarts thuishoren.
drernie
Of deze vragen simpelweg niet meer te plaatsen.
hansa
Beste vragenstelster, best mogelijk dat je zwanger bent. Wacht het rustig af, het wordt vanzelf duidelijk. Een goede oefening in geduld. Je zult vaker dingen tegenkomen in je leven, waarbij je de regie los moet laten.
Femke
Rare en onnodige vragen bestaan niet. Een ieder is vrij om vraag en antwoord wel of niet te lezen.