Oraal

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik loop met een vraag rond waar ik niet aan uit kom. Mag je als christen met elkaar in een huwelijk orale seks hebben? En dan gaat het vooral om het 'voorspel'. Je hebt elkaar lief en bemint elkaar en je weet dat de ander het fijn vindt. Maar mag dit van de Heere, of gaat dit tegen Zijn gebod in?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

seksualiteit in het huwelijk