Rustige welluidende gospelmuziek

Johan Vreugdenhil / Geen reacties

Vraag

Wat vinden jullie van rustige welluidende gospelmuziek b.v. van Maire Brennan?

Antwoord

Heb haar even opgezocht op internet, kon een paar tracks horen. Heerlijk om naar te luisteren. Persoonlijk zie ik hier geen enkel probleem. Maar ook in deze geldt weer, wat vindt de Heere er van? Bid er voor, vraag of je er rust in mag krijgen als het Gods goedkeuring heeft, en onrust als het niet is naar zijn wil.

Zelf kun je natuurlijk goed kijken met de bijbel in je hand of de teksten niet buiten het Woord omgaan. Als ze zuiver en bijbels zijn, is dat al een goede maatstaf om er van te mogen genieten en er samen met haar de Heere mee te loven en prijzen.

Hartelijke groeten en Gods onmisbare zegen, Johan Vreugdenhil.

Tags in dit artikel:

gospelmuziek