Rustige welluidende gospelmuziek

Johan Vreugdenhil / Geen reacties

Vraag

Wat vinden jullie van rustige welluidende gospelmuziek b.v. van Maire Brennan?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Heb haar even opgezocht op internet, kon een paar tracks horen. Heerlijk om naar te luisteren. Persoonlijk zie ik hier geen enkel probleem. Maar ook in deze geldt weer, wat vindt de Heere er van? Bid er voor, vraag of je er rust in mag krijgen als het Gods goedkeuring heeft, en onrust als het niet is naar zijn wil.

Zelf kun je natuurlijk goed kijken met de bijbel in je hand of de teksten niet buiten het Woord omgaan. Als ze zuiver en bijbels zijn, is dat al een goede maatstaf om er van te mogen genieten en er samen met haar de Heere mee te loven en prijzen.

Hartelijke groeten en Gods onmisbare zegen, Johan Vreugdenhil.

Johan Vreugdenhil

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Gereformeerde Gemeenten
  • Woon/standplaats:
    Emmeloord
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:
    Specialismen: Media-Muziek en computer

Tags in dit artikel:

gospelmuziek