Dominee van vriendin

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

De dominee van mijn vriendin is een levensgenieter in hart en nieren, evenals zijn vrouw. Ze nemen het er ook erg van in alle opzichten en het is hun gegund. Het zijn hartelijke lieve mensen. Enz.

Antwoord

Wil de vraagsteller die de vraag gesteld heeft met bovenstaande inleiding s.v.p. contact opnemen met de redactie van de Vragenrubriek. We vinden dit onderwerp te persoonlijk voor publicatie. We kunnen je wel voor advies doorverwijzen naar onze pastor via vragen@refoweb.nl

Lees meer artikelen over:

predikant