Ik ben op een meisje

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik ben op een meisje, maar ik weet dus echt niet of zij ook op mij is. Waar kan ik dat nou aan merken of zien? Ik hoor het graag.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Goed opletten is mijn antwoord aan jou! Als zij jou ook aardig vindt laat ze dat best merken, hoor. Waaraan? Misschien lacht ze vriendelijk naar je, of probeert ze jouw aandacht te trekken. Misschien vraagt ze aan jou of jij haar met het huiswerk wil helpen, of dat ze een boek of zoiets van jou mag lenen... dat soort dingen. Houd je oren en je ogen maar goed open én wees aardig tegen haar! Soms is een (klein) kadootje een leuke tip, of vraag haar om samen iets sportiefs te gaan ondernemen. Jammer, dat Valentijnsdag net voorbij is... of heb je op die dag een leuke kaart, een lief briefje gestuurd? (Dat kun je ook op een andere datum nog wel doen, hoor.)

Succes!
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid