Het is over

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

We waren helemaal verliefd en nog binnen een maand zei ze dat over was. Hoe kan dat nu?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Tja, dan had zij het gauw gezien... als je niet de tijd neemt (of krijgt) om elkaar te leren kennen is het snel gedaan met verliefdheid en liefde. Wellicht jammer. Misschien goed. Er kunnen vele redenen voor zijn, die ik niet ken. Jijzelf misschien ook niet. Het enige dat ik kan zeggen is: heb een poosje verdriet en zet je er dan over heen.

Sterkte,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verkering uitverliefdheid
1 reactie
juni
wat triest voor u.vragensteller.
misschien en vlinder karakter?
k'hoop dat u een goede,lieve,trouwe vriend/vrindin tegenkomt,na uw verwerking van pijn.