Schuldbelijdenis bij zevende gebod

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom moet je in de kerk schuldbelijdenis doen tegen het zevende gebod wanneer dit openbaar komt en hoeft dit niet wanneer je zondigt tegen één van de andere geboden? Ik vind dat de kerkenraad het je niet kan verplichten, maar dat je het dan zelf aan moet geven.

Antwoord

Zie voor het antwoord het zoekprogramma in onze vragenrubriek. Zoekwoord: “schuldbelijdenis” of “zevende gebod”.