Dagdromen

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

In hoeverre mag je (dag)dromen over degene op wie je verliefd bent en heeft Spreuken 16:30 daar iets mee te maken?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Om te beginnen heb ik Spreuken 16:30 even opgezocht. In de HSV staat daar: “Hij doet zijn ogen dicht om verderfelijke dingen te bedenken, bijt hij op zijn lippen, dan voert hij kwaad uit.”

Eerlijk gezegd weet ik ook na het lezen van deze tekst niet wat jij nu precies bedoelt met je vraag.

Verklaar je dus nader voordat ik van alles moet gaan raden!
Marijke Rots

C. M. Chr. Rots - de Weger

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Aalten
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Marijke leverde op 25-05-2017 haar 1000ste antwoord in de vragenrubriek af. Lees hier het jubileuminterview.

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

dromenSpreukenverliefdheid
1 reactie
Emmy56
Dromen is toch een van de mooie dingen van het leven ? Begrijp idd ook de relatie met die tekst niet helemaal.