Thomas Watson

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wie was Thomas Watson en wanneer leefde deze puritein?

Antwoord

Zie Google.

Terug in de tijd

Al tien jaar ben ik flink verslaafd aan internet. Een grove schatting is dat ik zo'n zes tot acht uur per dag achter de computer zit, naast dat ik ook nog intensief gebruik maak van mijn smartphone. A...
1 reactie
Wat moet je doen als je al met iemand naar bed bent geweest maar die verkering is uit? Moet je dan schuldbelijdenis doen? Hoe kan ik het aan mijn toekomstige vriend vertellen? Is er nog wel toekomst v...
Welke bezwaren zijn er aan te voeren tegen het houden van kindernevendiensten?