Pleeggezin of tehuis gezocht

P.M.G.P. Bos / 2 reacties

Vraag

Hulp gevraagd bij het zoeken naar een pleeggezin of tehuis! Het gaat om een zevenjarige jongen met autisme (PDDNOS) en een IQ van 57. De nood is groot bij deze lieve familie, vandaar deze oproep. Kunt u ons helpen of weet u iemand? Bij voorkeur in Zuid-Holland. Bedankt alvast.

Antwoord

Gezien de problematiek lijkt het mij verstandig dit via MEE te doen.

P. M. G. P. Bos

2 reacties
sydneylover
Ook al begrijp ik dat er de nodige urgentie is bij dit verzoek, de refoweb vragenrubriek lijkt me hier niet de geschikte plek voor..

@redactie: misschien dit soort (uiteindelijk weinig toevoegende) vragen niet plaatsen?
refoweb
Lastig in te schatten, Sydneylover!
In dit geval heeft zich gelukkig iemand bij ons gemeld en die hebben we doorverwezen naar de vraagsteller.