Incest

Ds. B. J. van de Kamp / 1 reactie

Vraag

Wij zijn een grote familie en we hebben een aantal problemen. Binnen onze familie heeft zich incest afgespeeld, waar we erg mee zitten. Door deze problemen hebben we niet altijd een goede kijk op bepaalde mensen en gebeurtenissen in het leven. We doen ons voor als netjes en christelijk. Ook binnen de kerk zijn we actief, eigenlijk meer voor het oog van de mensen. Wat kunnen we veranderen binnen onze familie/persoonlijk leven?

Antwoord

Deze vraag is veel te complex om van een afstand te beantwoorden.

Het enige wat ik kan zeggen is: neem contact op met de plaatselijke predikant en vraag hem om raad.  Eventueel ook met de huisarts tot verwijzing naar deskundige hulpverlening.

Hartelijke groet,
Ds. B. J. van de Kamp

1 reactie
mhn
Helaas een herkenbaar verhaal voor mij.... Als je wil praten kun je mijn mail adres opvragen bij de organissatie.