Ceremoniële wetten afgeschaft

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Geachte dominee Pieters. Via Refoweb gaf u op deze vraag een kort antwoord. Kunt u mij hier ook Bijbelteksten geven waarin ik kan vinden wat er in uw antwoord staat? "In Christus volmaakt vervuld en opgeheven = afgeschaft."

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl