Vetrollerig

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Om verschillende redenen heb ik (meisje, 18 jaar) een wat dikkere buik. Ten eerste omdat ik een holle rug heb staat mijn buik meer naar voren. Ten tweede heb ik een darmziekte, waardoor bij extra last mijn buik wat opzwelt. Ik ben niet zwaar, ik heb een normaal gewicht en normale lengte. Daarnaast heb ik een goed eetpatroon. Maar ik zou wel graag willen dat mijn buik iets platter was of in ieder geval niet zo vetrollerig. Hoe kan ik hier voor zorgen?

Antwoord

Beste vragenstelster,

Als je een normaal gewicht hebt en een normale middelomtrek dan denk ik dat je het best de buik- en rugspieren kunt trainen.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Tags in dit artikel:

buik