Theezakjes

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik ben een jonge moeder van begin twintig. Voordat ik zwanger raakte had ik normale borsten (B-cup). Tijdens mijn zwangerschap en borstvoeding (en flinke stuwing) kreeg ik grotere borsten (C/D-cup), maar sinds ik gestopt ben met borstvoeding, is er vrijwel niets meer van mijn borsten overgebleven. Ik weet dat 'theezakjes' een veelvoorkomend 'probleem' is bij vrouwen die gestopt zijn met borstvoeding en maar het is nu zo extreem dat ik er verdrietig van word. Had ik eerst mooie, stevige borsten, nu heb ik slechts een slappe A-cup. Natuurlijk ben ik heel erg dankbaar dat mijn zoontje goed gegroeid is van de borstvoeding (ik zou het bij een volgend kind zo weer doen) en ik ben verder ook niet zo erg bezig met mijn uiterlijk, maar ik zou toch graag willen weten of voor zoiets een oplossing is.

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url.

1 reactie
Gisela
Het komt door zwangerschap, niet door voeden. dat is een fabeltje. Kijk eens op www.borstvoeding.com