Prekenweb voor Christelijk Gereformeerde Kerk

Ds. R. Kok / Geen reacties

Vraag

Op www.prekenweb.nl kun je preken horen van dominees uit de Gereformeerde Gemeenten. Is er ook zo'n site van de Christelijk Gereformeerde Kerk en zo niet, zou daar behoefte aan zijn?

Antwoord

Nee, zo’n site is er niet van de CGK. Blijkbaar is de behoefte nog niet zo groot. Er lijken mij trouwens niet alleen voordelen, maar ook nadelen aan te zitten. Voordeel: in buitenland een eigen kerkdienst kunnen volgen. Nadeel: shoppen.

Ds. R. Kok