Met kleren aan

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Kan je zwanger worden als je elkaar met kleren aan bevredigt?

Antwoord

Terug in de tijd

Aan een dominee uit de Ger. Gem. In het kerkelijk nieuws stond een stukje "Uit het leven van dominee Bregman." Kort samengevat: God werd hem te sterk, zijn blinde zielsogen werden geopend, hij kwam bu...
12 reacties
Aan een CGK-dominee. Ik zat het belijdenisformulier door te lezen en kwam het volgende tegen: “Ten eerste... onderscheiden in drie Personen, Vader, Zoon en Heilige Geest. De Drie-eenheid...” Vader, Zo...
3 reacties
Al lezend in de Bijbel werd ik getroffen door een tekst, 1 Petrus 3:17: "Want het is beter, dat gij weldoende (indien het de wil Gods wil) lijdt, dan kwaad doende." Ik begrijp deze tekst niet. Ik heb ...