Kinderen aan het Avondmaal

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Waar is het op gebaseerd dat kinderen in sommige PKN-gemeenten aan het avondmaal deel mogen nemen? Hoe moet ik daar mee omgaan als ik overweeg om me in deze gemeente aan te sluiten: is het geoorloofd op grond van de Bijbel of niet?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

1 reactie
janvanverweg
de bijbel roept op om elkaar lief te hebben, niet om elkaar te veroordelen.

de sterke in het geloof moet de zwakke in het geloof niet verder bezwaren maar tegemoetkomen.