Christelijke goede doelen voor Filipijnen

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Welke christelijke goede doelen hebben een rekeningnummer waarop geld gestort kan worden voor de getroffenen op de Filipijnen? Ik zie graag dat er betrouwbaar om wordt gegaan met (mijn) geld.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Zie deze url.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

2 reacties
bootje
Woord & Daad
Compassion
Metterdaad
Dit is wat als eerste in mijn hoofd op komt, en er zijn er waarschijnlijk nog meer.
hansa
ZOA

is een noodhulpactie gestart voor slachtoffers in de Filipijnen, samen met andere christelijke organisaties: Dorcas, Red een Kind, Tear en Woord en Daad.