Medica Natura

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Om bepaalde klachten uit te zoeken heb ik een afspraak gemaakt bij Medica Natura/Praktijk Rebel in Drachten. Nu de afspraak staat krijg ik twijfels. Kan ik verantwoord en op grond van Gods Woord een consult aangaan bij deze vrouw/praktijk?

Antwoord

Het Reformatorisch Dagblad heeft diverse artikelen gewijd aan Medica Nature/Praktijk Rebel. Van occultisme o.i.d. is geen sprake, wel staan deskundigen kritisch t.o.v. de effectiviteit van deze praktijk. Zie onderstaande artikelen:

www.digibron.nl/viewer/collectie/Digibron/id/tag:RD.nl,20060125:newsml_2b9c433a5acd316f41ab2400c1457019

www.digibron.nl/viewer/collectie/Digibron/id/tag:Terdege,20031022:newsml_d485ce8abb0ab230df206d0d572272a6

Tags in dit artikel:

natuurgeneeskunde
1 reactie
BHM
Lees het boekje van Wilco Vos; De duivel was op mijn nek gesprongen.
Er staat op youtube ook een getuigenis van hem