Jongeren aanspreken

Ds. H. Paul | Geen reacties | 02-10-2013| 15:36

Vraag

Aan een dominee uit de Gereformeerde Gemeente. Wat vindt u van het streven om de betrokkenheid van de jongeren op de Bijbel als het Woord van de Heere God te vergroten en hen zoveel als mogelijk en wenselijk is in hun eigen leef- en belevingswereld aan te spreken?


Antwoord

Beste vraagstel(ler)ster,
 
Het is een goed streven, mits het gebeurt overeenkomstig Schrift en belijdenis.
 
Hartelijke groeten,
Ds. H. Paul

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Ds. H. Paul

  • Geboortedatum:
    16-07-1928
  • Kerkelijke gezindte:
    Gereformeerde Gemeenten
235 artikelen
Ds. H. Paul


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Met jou wordt het nooit wat!

Mijn dominee zei tegen mij: “Met jou wordt het nooit wat!” Sindsdien zit ik nog meer in de put dan voordat ik naar hem toe ging. Wat moet ik doen?
2 reacties
02-10-2015

Moe van het refowereldje

Een ouderling wil zijn dochter, die op zichzelf is gaan wonen en niet meer naar de kerk gaat, niet bezoeken. Hij wil niet ‘slijmen’ en denkt dat hij met een bezoek instemt met haar levenswijze. Hij be...
11 reacties
02-10-2010

Opvliegers

Ik ben een vrouw van 46. Al ongeveer drie jaar heb ik last van overgangsklachten, enkele maanden de zogenaamde opvliegers en dan niet menstrueren en dan weer een periode dat de opvliegers verdwijnen e...
Geen reacties
02-10-2009
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag