Identificatiefiguur

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat moet ik doen als ik veel te veel op ga in mijn identificatiefiguur. Heel mijn leven wordt er door beheerst, ik kan haast nergens anders meer aan denken. Een jonge vrouw.

Antwoord

Je vraag bevat te weinig informatie om een goed advies te geven. Zou je je probleem wat concreter willen omschrijven, m.n. om welk(e) (soort) identificatiefiguur het gaat en welke (praktische) problemen je hiervan ondervindt.