Floradix

drs. N. Wolswinkel / 1 reactie

Vraag

Ik gebruik i.v.m. een bewezen laag hb op advies van de huisarts een onderhoudsdosering floradix 1 keer daags 15 cc. Dit slik ik ongeveer een half uur voor de avondmaaltijd. I.v.m. een zwangerschapswens wil ik nu ook foliumzuur gaan slikken 0,4mg 1 keer daags. Geadviseerd word dit tussen de maaltijden in te nemen. Om de kans op vergeten zo klein mogelijk te maken wil ik dit tegelijkertijd met de floradix in nemen. Is het mogelijk om deze combinatie van middelen te slikken of is het beter om met de floradix te stoppen? En is het mogelijk om dit op hetzelfde tijdstip in te nemen, of is er dan sprake van een interactie?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Goede vraag, maar dan voor je apotheker, die weet daar het meeste van!

Drs. N. Wolswinkel

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

1 reactie
rian2
Hallo,
Ben zelf zwanger van ons derde kindje en slik foliumzuur en floradix te gelijk in, ik merk geen klachten en mocht van de verloskundige beide slikken.