Baarmoedermond

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik volg de methode NFP en daarvoor moet ik telkens de stand van mijn baarmoedermond voelen. Als ik dat doe voel ik daar een hard plekje op. Is dat normaal of is dat iets wat niet goed is? Als ik eerlijk ben ga ik hier niet graag mee naar de dokter.

Antwoord

De enige manier daar iets zinnigs over te zeggen is om het toch door een dokter te laten bekijken, helaas is het niet anders.

Drs. N. Wolswinkel