Gemene steek

drs. A. Meijer / 1 reactie

Vraag

Een paar dagen (1-3) voordat ik ongesteld moet worden krijg ik een gemene steek die vanaf mijn stuitje door heel mijn lichaam gaat. Op dat moment kan ik even geen adem halen, heb ik last van onbewuste spierspanningen en doet het echt zeer. Na een tijdje (10 min) ebt het gevoel weg. Ik weet dat die steek er weer aan zit te komen, maar wanneer precies weet ik natuurlijk niet, dus elke keer schrik ik er weer van. Ik ben 22 en heb op zich een redelijk regelmatige menstruatie. De eerste dag van mijn menstruatie heb ik last van heel veel bloedverlies en gaat mijn rug op slot zitten. Ik heb in het verleden eens een inwendig onderzoek gehad, maar alles was goed. Ik weet dat het niet mij eisprong kan zijn, maar wat is het dan wel?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragenstelster,

Ik weet eerlijk gezegd niet wat de oorzaak van jouw klachten is. Van de mij bekende diagnosen komt proctalgia fugax (anuskramp) nog het dichtst in de buurt. Bezoekje aan de huisarts?

Vriendelijke groet,
A. Meijer

drs. A. Meijer

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Ouderkerk aan de Amstel
  • Status:
    Actief

Tags in dit artikel:

menstruatiepijn
1 reactie
AHHK76
Echt naar dat je dit hebt! Mogelijk zit er een verband tussen het op slot gaan van jouw rug en die steek. Misschien kan een osteopaat je helpen?! Sterkte en beterschap!