Basisfactoren in een huwelijk

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Wat zijn de basisfactoren waarmee met je man op één lijn moet zitten in een huwelijk? Ik zou graag een antwoord willen vanuit de Bijbel.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Mijn antwoord: léés die Bijbel! Er staan zoveel mooie dingen in over liefde, trouw en vertrouwen die de basis zijn van een goed huwelijk!

Wanneer u mijn antwoord te 'gemakkelijk' vindt, nodig ik u uit om meer gedetailleerd te schrijven over de reden en de achtergrond van uw vraag!

Marijke Rots