Geen verbetering bij kneuzing

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

Ik heb ongeveer tien weken geleden mijn rug gekneusd bij een val van mijn paard. Volgens de arts zou het binnen deze periode al stukken beter gaan. Dit is helaas niet het geval, er is eigenlijk geen verbetering zichtbaar. Mijn huisarts wil nog langer afwachten maar ik vertrouw het toch niet helemaal.

Antwoord

Je bent duidelijk ongerust. Je ervaart geen verbetering. Het lijkt me goed je onrust en onzekerheid bij je huisarts kenbaar te maken. Deze kan je dan onderzoeken en aangeven of je onrust terecht is of aangeven waarom hij/zij anders denkt. Het lijkt me goed dit te bespreken met je huisarts.

José de jongh-van Hoof