Onvervulde kinderwens

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

We hebben gehoord dat er een site is voor mensen met een onvervulde kinderwens. Speciaal voor reformatorische mensen. Er heeft een keer een stuk gestaan hierover in de Terdege. Weet iemand welke site dit is?

Antwoord

Die site ken ik niet. Wel natuurlijk Revoke (die club heeft natuurlijk een site, www.revoke.nl). In de serie in Terdege is verder verwezen naar Naprotechnologie, daar was ook nogal belangstelling voor (kun je ook op googelen), een natuurlijke vruchtbaarheidsbehandeling. Wordt door Pro Life sinds kort vergoed.

Groet,
Ad Ermstrang
Redactie Terdege