Ik heb homoseksuele gevoelens

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb homoseksuele gevoelens. Omdat je dan veel met seksuele gevoelens bezig bent is het gevaar, merk ik, groter om toe te geven aan verkeerde gevoelens en zelfbevrediging. Is dit verkeerd wat kun je eraan doen en raadt u mij aan hulp te zoeken bij het EHAH? Zelf ben ik uit een van de reformatorische kerken.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik raad je zeker aan om contact te zoeken met de Evangelische hulpverlening aan Homofielen te Amsterdam van Johan van der Sluys. Hij kan met je onderzoeken of er inderdaad sprake is van homofiele gevoelens en wanneer dat inderdaad het geval mocht blijken te zijn, kan hij je adviezen geven hoe daar mee om te gaan, hoe het een plaats te geven in je leven zonder tot praktiseren over te gaan. Ik vind hem daar echt deskundig in.

Ali Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

geaardheid