Slokdarm-maag-darmen

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Als ik koffie of thee drink, heb ik een vervelend gevoel in mijn slokdarm. Bij het eten heb ik daar geen last van. Misselijk ben ik ook niet. Wel af en toe wat pijntjes links en rechts onder in de buik. Wat zou dit kunnen zijn?

Antwoord

Dat zou te maken kunnen hebben met slokdarm-maag-darmen. Kortom: om meer te weten zijn meer vragen nodig en lichamelijk onderzoek. Wellicht een keer langs de huisarts?

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

darmenkoffiemaagslokdarm