Epileren of scheren

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Misschien een rare vraag, maar toch vraag ik het me af. Mag je je epileren of scheren? God heeft ons namelijk gemaakt en heeft ons niet voor niks haren op onze benen en onder onze oksels gegeven. Maar wij halen het weg omdat we het storend vinden. Mag dat eigenlijk wel? En is daarin nog onderscheid tussen epileren of scheren?

Antwoord

Zie voor het antwoord het zoekprogramma in onze vragenrubriek. Zoekwoord: epileren.