Overgang

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Hoelang kan de overgang duren? En wanneer weet je als vrouw dat je absoluut niet meer vruchtbaar bent? Zijn daar onderzoeken voor of kun je dat zelf uit je leeftijd/overgang met zekerheid opmaken?

Antwoord

Zie voor het antwoord ons zoekprogramma in de subrubriek "medisch". Zoekwoord: overgang. Of www.thuisarts.nl, zoekwoord: overgang.