Bevrediging

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben een gelukkig getrouwde vrouw. Mijn man en ik hebben een goed huwelijk. Ook op seksueel gebied hebben we het fijn samen. Ondanks dat ik kan genieten van de seksuele omgang, kom ik niet makkelijk tot een hoogtepunt. Mijn man weet niet zo goed hoe hij mij tot een hoogtepunt kan brengen. Daarom moet ik eigenlijk mezelf stimuleren tijdens het vrijen. Soms probeert mijn man het wel, maar dan kan ik hier niet ontspannen van genieten of het voelt niet zo fijn. Soms ben ik bang dat het te lang zal duren voor mijn man en lukt het daardoor ook niet om tot een hoogtepunt te komen. Hierdoor ben ik soms wel eens teleurgesteld na het vrijen. Toch zou mijn man ook graag willen dat het vrijen voor mij ook vaker die bevrediging zou geven. Heeft u advies?

Antwoord

Zie voor advies onze subrubriek "seksualiteit in het huwelijk".