Lotgenotengroep

Ds. A.K. Wallet / Geen reacties

Vraag

Is er een (christelijke) lotgenotengroep o.i.d. voor partners van zwakbegaafde mensen of mensen met een lichte verstandelijke beperking?

Antwoord

Ik werd geïnformeerd door mevr. Wolfers van "Op weg met de ander". Zij heeft nu een geïnteresseerde voor een lotgenotengroep voor mensen met een zwakbegaafde partner.

Graag zou ze zien dat de vragensteller hiervan op de hoogte gesteld wordt. Zij zou zelf graag contact met deze persoon willen, zodat er contact kan komen met elkaar.

Zou je dat willen doen? Het telefoonnummer van Mevr; Wolfers is: 06-28467419.

Hartelijke groeten en Gods zegen in alles , ook voor de Kerstdagen.

A.K.Wallet

Lees meer artikelen over:

handicaplotgenoten