Gevoelens voor jongens

Redactie Refoweb / 3 reacties

Vraag

Ik (jongen) heb af en toe gevoelens voor jongens en ik heb God al heel vaak gevraagd of hij deze wilde wegnemen, maar tot nu toe zonder resultaat. Mijn vraag is dan ook: Kan en wil God deze gevoelens wegnemen, zodat ik in mijzelf ook gewoon rustig ben en meer mezelf kan zijn?

Antwoord

3 reacties
Daniel
@realist
Helemaal met je eens, beste vraagsteller smeekt God om hulp, God geeft ook hulp aan de vraagsteller, Hij is wie Hij is.
Tante Pollewop
God doet niet altijd wat wij willen.

Ik kon pas rustig mezelf zijn toen ik inzag dat ik zo door God gemaakt ben. Dat ik homo ben is nu geen probleem meer voor mij. Ik wens je hetzelfde toe!
Spatie
Heel veel sterkte vraagsteller! Je zult het niet altijd makkelijk hebben.