Preek over mieren

Ds. A.T. Vergunst / 1 reactie

Vraag

Aan dominee A. T. Vergunst. Zou u mij kunnen vertellen in welk boek een preek van u over mieren staat (de tekst is uit Spreuken)?

Antwoord

Deze preek staat op Prekenweb. Neem anders contact op met de scriba van Bodegraven, want ik denk dat zij die preek hebben uitgeschreven.

Hartellijke groeten,
Ds. A. T. Vergunst

Naschrift redactie: een attente bezoeker heeft ons de preek gemaild en deze is hier in PDF te downloaden.

1 reactie
refoweb
Er heeft zich iemand bij ons gemeld die de preek heeft uitgeschreven. Belangstellenden kunnen zich melden via info@refoweb.nl.