Last van roos

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik heb ontzettend veel last van roos. Ik durf nauwelijks donkere kleding te dragen omdat er anders veel roos op mijn kleding zit. Wat is hier aan te doen? U begrijpt vast wel dat ik al veel heb geprobeerd. Veel dure shampoo's, ook allerlei huis-, tuin- en keukenproducten. Allemaal zonder resultaat! Vandaar mijn vraag!

Antwoord

Er zijn prima middelen om de roos aan te pakken. Een bezoekje aan de huisarts kan dus nuttig zijn. Hij kan dan ook de hoofdhuid even bekijken.

Drs. N. Wolswinkel