Paganisme

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Wat is jullie mening over paganisme?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

2 reacties
Daniel
paginisme.......,

de vraag is zo kort als het antwoord.

ik zal maar niets over vaginisme schrijven.
irmo
Paganisme en hekserij/wicca is absoluut niet hetzelfde, maar dat hebben ze op deze site nog niet zo heel goed begrepen.....