Vrijwilligerswerk in Frankrijk

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik zou graag in het buitenland wat vrijwilligerswerk willen doen t.b.v. een goed doel. Ik ben nogal handig met mijn handen, al zeg ik het zelf. Weet u een organisatie of stichting die mijn hulp zou kunnen gebruiken? Liefst ergens in Europa.

Antwoord

Wat zou je denken van een weekje vrijwilligerswerk in de Franse Bourgogne? De stichting L’Abri-france wil vijf slaapkamers realiseren, maar voor dat het zover is moet is het dak gerenoveerd worden. Als je handig bent kun je in oktober hiermee volop aan de gang. Lees meer over dit project op onze website of stuur een mailtje naar info@labri-france.com !  L’Abri-france is er voor jongeren uit Nederland die om de een of andere reden even helemaal tussenuit moeten. Ook daarover kun je meer lezen op onze website.

Joan Koster, L'Abri-france

Lees meer artikelen over:

vrijwilligerswerk